Microsoft aposta por WordPress

Inicialment vaig crear el meu bloc mitjançant el servei Windows Live Spaces de Microsoft. Era un servei molt deficient, dificil i limitat. Sempre m’he preguntat com podia tenir un servei tan dolent una empresa com Microsoft…

Per tot això ja fa temps vaig decidir utilitzar una altra plataforma per gestionar el meu bloc, en aquell moment vaig decidir treballar amb WordPress i a dia d’avui penso que sen’s dubte la vaig encertar.

Estic enormement satisfet de les prestacions de WordPress i ara veig que Microsoft ha fet el mateix … és a dir Microsoft segueix les meves passes 😉

Nota a WordPress: Bienvenidos a WordPress bloggers de Windows Live Space >>

Estic content per aquesta noticia doncs és un reconeixement important per WordPress i per tot el món del software lliure en general, sembla que les coses comencen a canviar de debò.

Anuncis

Deixa un comentari

